Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 12 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Most přes železniční trať a řeku
Kalísová, Eva ; Zobek, Svatopluk (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem silničního mostu ve městě Most. Přemosťuje železniční trať a řeku Bílinu. Byly navrženy tři možné varianty jedna z variant byla vybrána a podrobněji zpracována. Řešenou variantou byl oblouk se zavěšenou předepnutou mostovkou trámového průřezu. Nosný prvek je železobetonový páteřní oblouk. Konstrukce je budována na skruži. Statická analýza částečně zahrnuje vliv fázované výstavby. Konstrukce byla posouzena podle EN.
Lávka přes dálnici D1 v Bohumíně
Muroň, Vlastimil ; Puda, Vladimír (oponent) ; Nečas, Radim (vedoucí práce)
Úkolem této diplomové práce je návrh a posouzení lávky pro pěší přes dálnici D1 v Bohumíně. Jsou vypracovány dvě varianty v podobě studie. Z nich je vybraná zavěšená konstrukce, která je podrobně vypracována. Konstrukce se nachází v půdorysném oblouku s poměrně malým poloměrem, proto je pro analýzu konstrukce vytvořen prutový model, který respektuje skutečnou geometrii konstrukce. Model taktéž zohledňuje fáze výstavby. Konstrukce je posouzena z hlediska mezního stavu použitelnosti a únosnosti dle současně platných norem. V rámci práce je taktéž provedena modální analýza a harmonická odezva konstrukce. Součásti je podrobná výkresová dokumentace.
Předpjatý most na rychlostní komunikaci
Juřenčáková, Jana ; Zlatuška, Karel (oponent) ; Koláček, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem silničního mostu na rychlostní komunikaci přes ploché údolí Vsetínské Bečvy mezi městy Valašské Meziříčí a Vsetín. Pro každý směr komunikace je vybudována samostatná nosná konstrukce, pro práci je uvažována pouze pravá nosná konstrukce s větší šířkou nosné konstrukce. Ze dvou vypracovaných variant je vybrána varianta dodatečně předpjatého jednokomorového nosníku o třech polích s rozpětími 48,0 + 65,0 + 48,0 m. Pro vybranou variantu jednokomorového nosníku byly dále vypracovány dvě varianty výstavby mostu. Výsledná varianta je posouzena podle mezních stavů včetně zohlednění vlivu výstavby na jeho návrh. Statický model nosné konstrukce je proveden jako prutový a deskostěnový. Je zpracován statický výpočet, přehledná výkresová dokumentace a vizualizace mostu.
Obloukový most přes údolí
Velešík, Marek ; Zlatuška, Karel (oponent) ; Nečas, Radim (vedoucí práce)
Hlavním předmětem řešení této diplomové práce je návrh a posouzení mostní konstrukce tvořené předpjatým pásem podpíraným ocelovým obloukem. Byly vypracovány tři varianty přemosťující řešené území, z nichž varianta tvořená mezilehlou mostovkou podpíranou obloukem prostřednictvím závěsů, byla vybrána k podrobnějšímu zpracování. Součástí této práce bylo nalezení ideálního tvaru oblouku. Pro analýzu konstrukce byl vytvořen prutový model v softwaru Ansys Mechanical se zohledněním fází výstavby. Správnost modelu byla ověřena sekundárním výpočtovým modelem vytvořeným v softwaru Midas Civil. Pro posouzení konstrukce v příčném směru byl vytvořen deskostěnový model v softwaru Midas Civil. Konstrukce byla posouzena z hlediska mezního stavu použitelnosti a únosnosti dle současně platných norem. Součástí práce je i dynamická analýza.
Návrh předpjatého mostu na R1 u Nitry
Komárková, Petra ; Nováček, Jan (oponent) ; Zich, Miloš (vedoucí práce)
Abstrakt Tato diplomová práce se zabývá návrhem silničního mostu na R1 u Nitry, přemosťující řeku Nitru. Jsou navrženy tři varianty řešení, z nichž je právě jedna vybrána a detailněji rozpracována. Jedná se o tříkomorový nosník z předpjatého betonu, postupně budovaného technologií letmé betonáže. Ve statické analýze je uvažováno s vlivem postupné výstavby. Most je posouzen podle evropských norem. Posouzeny byly mezní stavy pro dočasní i trvalé návrhové situace. Součástí diplomové práce jsou přehledné výkresy, znázornění stavebního postupu a schémata předpínací a betonářské výztuže.
Most přes železniční trať
Prekop, Michal ; Russnák, Adam (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem silničního mostu kategorie S7,5 na katastrálním území obce Polanka nad Odrou. Byly navrženy tři možné studie. Pro podrobnější zpracování byla vybrána studie komorového nosníku se šikmými stěnami. Výstavba mostu proběhne postupnou výstavbou na pevné skruži. Výpočet účinků zatížení je proveden pomocí výpočetního softwaru Midas Civil 19 v 2.1. a Scia Engineer 19.1. Vybraná studie byla posouzena dle platných evropských norem.
Lávka přes dálnici D1 v Bohumíně
Muroň, Vlastimil ; Puda, Vladimír (oponent) ; Nečas, Radim (vedoucí práce)
Úkolem této diplomové práce je návrh a posouzení lávky pro pěší přes dálnici D1 v Bohumíně. Jsou vypracovány dvě varianty v podobě studie. Z nich je vybraná zavěšená konstrukce, která je podrobně vypracována. Konstrukce se nachází v půdorysném oblouku s poměrně malým poloměrem, proto je pro analýzu konstrukce vytvořen prutový model, který respektuje skutečnou geometrii konstrukce. Model taktéž zohledňuje fáze výstavby. Konstrukce je posouzena z hlediska mezního stavu použitelnosti a únosnosti dle současně platných norem. V rámci práce je taktéž provedena modální analýza a harmonická odezva konstrukce. Součásti je podrobná výkresová dokumentace.
Předpjatý most na rychlostní komunikaci
Juřenčáková, Jana ; Zlatuška, Karel (oponent) ; Koláček, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem silničního mostu na rychlostní komunikaci přes ploché údolí Vsetínské Bečvy mezi městy Valašské Meziříčí a Vsetín. Pro každý směr komunikace je vybudována samostatná nosná konstrukce, pro práci je uvažována pouze pravá nosná konstrukce s větší šířkou nosné konstrukce. Ze dvou vypracovaných variant je vybrána varianta dodatečně předpjatého jednokomorového nosníku o třech polích s rozpětími 48,0 + 65,0 + 48,0 m. Pro vybranou variantu jednokomorového nosníku byly dále vypracovány dvě varianty výstavby mostu. Výsledná varianta je posouzena podle mezních stavů včetně zohlednění vlivu výstavby na jeho návrh. Statický model nosné konstrukce je proveden jako prutový a deskostěnový. Je zpracován statický výpočet, přehledná výkresová dokumentace a vizualizace mostu.
Most přes železniční trať a řeku
Kalísová, Eva ; Zobek, Svatopluk (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem silničního mostu ve městě Most. Přemosťuje železniční trať a řeku Bílinu. Byly navrženy tři možné varianty jedna z variant byla vybrána a podrobněji zpracována. Řešenou variantou byl oblouk se zavěšenou předepnutou mostovkou trámového průřezu. Nosný prvek je železobetonový páteřní oblouk. Konstrukce je budována na skruži. Statická analýza částečně zahrnuje vliv fázované výstavby. Konstrukce byla posouzena podle EN.
Obloukový most přes údolí
Velešík, Marek ; Zlatuška, Karel (oponent) ; Nečas, Radim (vedoucí práce)
Hlavním předmětem řešení této diplomové práce je návrh a posouzení mostní konstrukce tvořené předpjatým pásem podpíraným ocelovým obloukem. Byly vypracovány tři varianty přemosťující řešené území, z nichž varianta tvořená mezilehlou mostovkou podpíranou obloukem prostřednictvím závěsů, byla vybrána k podrobnějšímu zpracování. Součástí této práce bylo nalezení ideálního tvaru oblouku. Pro analýzu konstrukce byl vytvořen prutový model v softwaru Ansys Mechanical se zohledněním fází výstavby. Správnost modelu byla ověřena sekundárním výpočtovým modelem vytvořeným v softwaru Midas Civil. Pro posouzení konstrukce v příčném směru byl vytvořen deskostěnový model v softwaru Midas Civil. Konstrukce byla posouzena z hlediska mezního stavu použitelnosti a únosnosti dle současně platných norem. Součástí práce je i dynamická analýza.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 12 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.